B&B Hotel Grundmühle

Customer Reviews

Costumer satisfaction is an issue close to our heart. Therefor we constantly survey our guest’s opinions via Customer Alliance (independent partner for surveying customer reviews and quality management.) We strictly adhere to Customer Alliance’s code of conduct, which forbids any manipulation of customer reviews. That way we enable you to get an idea of our Hotel and our customer’s satisfaction, while we simultaneously receive hints on how to improve our services.

We thank all guests for their reviews!

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  • Overall Rating: (4.6 / 5)
  • Price: (4.5 / 5)
  • Rooms: (4.5 / 5)
  • Cleanliness: (4.8 / 5)
  • Service: (4.8 / 5)
  • Bar: (4.6 / 5)

349 Reviews
92.32% rate this Hotel as “Excellent”

(5.0 / 5)

Review from 11. Februar 2015

Leisure traveller, 20 years

Es war ein sehr schöner Aufenthalt. Dankeschön!

  • Price: (5 / 5)
  • Rooms: (5 / 5)
  • Location: (5 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
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(4.6 / 5)

Review from 28. Dezember 2014

Hoysack, Leisure traveller, 40 years

Es war ein sehr gemütliches Familienhotel mit sehr gutem Service

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (5 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
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(4.6 / 5)

Review from 10. Dezember 2014

Leisure traveller, 40 years

Top … auch das VVO-Ticket ist eine Klasse Sache

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
    Comment:

    1 Flasche Mineralwasser auf dem Zimmer hätte den 5. Stern gebracht

  • Location: (5 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
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(4.0 / 5)

Review from 10. Dezember 2014

werner k., Leisure traveller, 50 years

das hotel ist weiter zu empfehlen. es liegt ziemlich zentral zu den sehenswürdigkeiten.

  • Price: (5 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
  • Bar: (3 / 5)
    Comment:

    macht schon um 21 uhr wenn nicht sogar um20 uhr zu

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(4.0 / 5)

Review from 2. Dezember 2014

Leisure traveller, 20 years

Wir wurden nett empfangen! Ich komme gerne wieder!

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (3 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (4 / 5)
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(4.5 / 5)

Review from 28. November 2014

Ralf, Leisure traveller, 50 years

Schönes Haus, ruige Lage, freundliches Personal, Gut sache mit dem Bus und Bahnticket.

  • Price: (5 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (5 / 5)
  • Bar: (5 / 5)
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(4.7 / 5)

Review from 24. November 2014

Klose, Leisure traveller, 10 years

Super Preis-Leistungsverhältnis, super geeignet auch für Familien mit Kleinkind, top Frühstück

  • Price: (5 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (5 / 5)
  • Service: (5 / 5)
  • Bar: (5 / 5)
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(4.0 / 5)

Review from 24. November 2014

Leisure traveller, 30 years

Alles Bestens. Zimmer sind okay, sehr ländlich und einfach eingerichtet. Service und Freundlichkeit sehr gut

  • Price: (3 / 5)
  • Rooms: (3 / 5)
  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (5 / 5)
  • Bar: (5 / 5)
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(4.2 / 5)

Review from 24. November 2014

Leisure traveller, 20 years

Für Wanderausflüge super gelegen. Hotel sehr erhohlsam, Zimmerfussboden Fusskalt, Hausschuhe empfelenswert. Eine Reise wert.

  • Price: (5 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
  • Location: (5 / 5)
  • Cleanliness: (3 / 5)
  • Service: (4 / 5)
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(4.0 / 5)

Review from 19. November 2014

60 years

schönes hotel leider konnte man sich abends nicht dort aufhalten

  • Price: (4 / 5)
  • Rooms: (4 / 5)
    Comment:

    klein aber zweckmäßig für 1 nacht ok

  • Location: (4 / 5)
  • Cleanliness: (4 / 5)
  • Service: (4 / 5)
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